piątek, 25 lipca 2014

Nominacji na bloggerze ciąg dalszy vol. II

Dziękuję na nominacje Gunsowej oraz Melissie

Versatile Blogger Award
(7 faktów o mnie)
  • The Rolling Stones, Scorpions, Aerosmith, Rainbow i Fleetwood Mac urzekły mnie jednak najbardziej na przestrzeni ostatnich lat;
  • Another day in Paradise jest najlpeszym opowiadaniem, jakie kiedykolwiek zostało przeze mnie napisane, moim zdaniem;
  • moim ulubionym kolorem jest turkus, ale nie mam nic w tej barwie;
  • moją miłością jest angielskie Cambridge;
  • przyjaźnię się ze swymi strunami głosowymi;
  • piszę te fakty, jakbym myślała, że kogoś to interesuje; 
  • pozdrawiam z tego miejsca mojego tatę i babcię.
Liebster Blog Award
(11 pytań od nominujących, 11 pytań od nominowanego)

  • W jakim najdziwniejszym miejscu ma tatuaż Steven Adler? - Nie wiem.
  • Jak się nazywa najbardziej niesforny kot Slasha? - Nie wiem.
  • Tak na oko to ile waży Axl? XD - Oj ludzie...
  • Jak powstało intro do piosenki Pretty Tied Up? - Nie wiem.
  • Jak brzmi twierdzenie Hetfielda? - Znowu chodzi o ten stół?
  • Jedyny członek Guns N' Roses, który oprócz Axla pamięta UYI Tour? - Nie wiem.
  • W teledysku do jakiej piosenki pojawia się kartka z napisem ''Where's Izzy?''? - Don't Cry?
  • Jak zginął Hillel Slovak? - Nie wiem.
  • Dlaczego Izzy nie lubi się myć? - Nie wiem...?
  • Dlaczego Ozzy na spotkaniu z wytwórnią odgryzł głowę dwóch gołębi? XD - Chciał je wypuścić w ramach symbolu pokoju, ale alkohol zrobił swoje (?)
Dziękuję bardzo za nominację, ja nikogo nominować nie będę, ponieważ i tak wszyscy już wybrani zostali, dziękuję tylko za pamięć i pozdrawiam.
Bawić się w nominowanie będę w następnym opowiadaniu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz