piątek, 9 maja 2014

Nominacji na bloggerze ciąg dalszy

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za ,,dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 blogów oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował."

(ja z kolei ukradłam od ABC)

Której to kochanej i utalentowanej ABC dziękuję również za nominację! 
  1. Jak na chwilę obecną, czujesz się spełniona? (Możesz uargumentować krótko odpowiedź)
     Czuję się spełniona, mam wrażenie, że żyję innym życiem. Może wiosna, lato, ciepło. Nie wiem, coś się stało, że żyję znów w pełni, haha. 
  2. Twój ulubiony psychologiczny film?
     Prawdopodobnie ,,Dziewiąta Sesja'', chociaż psychologiczny horror, ,,Sierociniec'', w pamięci też mi zapadł. 
  3. Kiedy czytasz jakąś książkę/opowiadanie, zmieniasz głos na męski, gdy wypowiada się mężczyzna?
     Tak, zawsze podczas czytania jakiegokolwiek dialogu słyszę w głowie głosy postaci. 
  4. Czym gardzisz najbardziej na świecie?
     Celową głupotą, jak chyba każdy człowiek myślący.
  5. Jesteś patriotką?
     Kocham ten kraj i jego historię bardziej od 75% swej rzekomej rodziny.
  6. Potrafiłabyś żyć wedle tej dewizy? Seks, narkotyki i rock and roll.
     Brzmi pięknie, lecz zamiast narkotyków wstawiłabym alkohol czy coś...ha. 
  7. Jak opisałabyś motyla? Co mógłby charakteryzować według Ciebie?
     Mógłby być synonimem ideału, pięknej chwili. Żyje tak krótko, każdy się nim zachwyci chociaż przez moment. I potem umrze, w życiu piękne są tylko chwile. 
  8. Lubisz swoje imię?
     Uwielbiam je, dziękuję bardzo mamie, że mi takie nadała. 
  9. Co sądzisz o mojej twórczości? (Egoistka ABC czasem musi wtrącić swoje trzy grosze)
     Ty, Ty! Ty już dobrze wiesz, co ja o niej myślę, wiesz, że masz w moich oczach niesamowity talent i kocham to, co piszesz! 
  10. Masz swój ulubiony wiersz?
     Jeszcze nie. Czytałam wiele, które mnie zainspirowały, ale nie potrafię wyłonić ulubionego, nie teraz.
  11. Od kiedy piszesz?
     Teoretycznie od 2009, praktycznie i z przesłaniem od maja 2012. 
Nie czytam wielu blogów, bo tak naprawdę tylko trzy, w czym jeden wypada, bo należy do kochanej ABC. A zatem ja wybieram i nominuję:
I zadaję tym uroczym paniom takie oto pytania: 

1. Co zainspirowało Cię do pisania opowiadania i publikowania go na blogu? 
2. Jaka jest Twoja ulubiona książka? (Nie obrażę się, jeśli coś o niej powiesz więcej, bo nie wiem, co czytać, haha)
3. Co, według Ciebie, przyczyniło się do tego, że nagle tyle blogów poupadało i została ich naprawdę garstka? 
4. Opowiesz mi o swoim ulubionym kraju, jeśli takowy masz? 
5. Piąte pytanie zostawiam Tobie i zrobisz z nim wszystko, co zachcesz. 

Ja sama za nominację bardzo dziękuję, jeśli ktoś to w ogóle przeczytam to również dziękuję, pozdrawiam i publikuję rozdział V, bo systematykę zachować muszę. 

2 komentarze: